Το ερώτημα που μου έθεσε η ομάδα ρομποτικής του 1ου Γυμνασίου Κομοτηνής ήταν : How can improve the way someone learns something. Από τη συζήτηση που έγινε με τους μαθητές του Γυμνασίου γεννήθηκαν ιδέες και συγκινήσεις. Κάποιες από αυτές αποτυπώθηκαν από τους ίδιους τους μαθητές σε flipbook (κλικ εδώ). Και σε pdf κλικ στον σύνδεσμο robotrainers report.
Για την πρόσκληση ευχαριστώ την υπεύθυνη καθηγήτρια του Προγράμματος Robotrainers κα Γλυκερία Φωτιάδου (που υλοποίησε και την καταγραφή των σκέψεων των μαθητών) και τη Διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου κα Λεμονιά Δαργινίδου. Υπεύθυνος φυσικά για τις όποιες αστοχίες στην πραγμάτευση του θέματος είμαι εγώ. Η ευστοχία όμως στην εκφορά της σκέψης και της συγκίνησης από τη συνάντηση αυτή ανήκει στους Robotrainers, στους μαθητές της ομάδας ρομποτικής.
Πρόσφατα άρθρα
- Πέπε Μουχίκα: “Το τέλος του χθόνιου κόσμου” ή πώς μαθαίνεις στ’ αλήθεια (εφημερίδα Παρατηρητής της Θράκης, 29/05/2025)
- Αντίο, Σωκράτη της Λατινικής Αμερικής! Αντίο, Δον Κιχότη του 21ου αιώνα! Αντίο, Πέπε Μουχίκα!
- “Γιώργος Σεφέρης: ο ποιητής και ο στοχαστής”, 1ος κύκλος τεσσάρων μαθημάτων στο ΠΑΚΕΘΡΑ, Δηλώσεις συμμετοχής
- Η τέχνη του να αφηγείσαι μια ιστορία είναι η τέχνη της αφθονίας (Παρατηρητής της Θράκης, 12/12/2024)
- “Τα ήξερε όλα…”/ Ανεπίκαιρες σκέψεις πάνω σε μια ξεχασμένη φράση του Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα, Παρατηρητής της Θράκης και Xanthinea. (05-09-2024)